poniedziałek, 24 października 2016

Selsun Blue (1% disiarczku selenu) szampon przeciwłupieżowy do włosów normalnych.

Ze względu na mój łojotok (chyba łojotok, zdania dermatologów sa podzielone), swędząca skórę głowy od czasu do czasu sięgam po szampon apteczny i tym razem padło na Selsun blue zawiera 1% disiarczku selenu, zwalcza łupież, łagodzi świąd i pomaga przywrócić równowagę skóry głowy.







Nie będę się rozpisywać bo szampon mimo iż czytałam o nim wiele dobrego, u mnie spowodował większe wypadanie włosów, swędzenie skóry głowy nie zminimalizował, jedynym plusem to włosy po umyciu wyglądały bardzo ładnie i zdrowo natomiast skóra głowy nie polubiła go.
Siarczek selenu ma właściwości przeciwgrzybicze, jednak coś podrażniało moja skórę głowy. Podejrzewam Glyceryl Ricinoleate, gdyż może powodować powstawanie zaskórników.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Bentonite, Titanium Dioxide, Glycol, Stearate, Selenium Sulfide, Sodium Phosphate, Glyceryl Ricinoleate, PArfum, DMDM Hydantoin, Citric Acid, CI 42051, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide


Dla wrażliwej skóry głowy nie nie nie.



1 komentarz:

  1. upiłam go kiedyś mężowi i pierwsze opakowanie dało radę, drugie już niestety nie spisało się, więc odstawiliśmy.

    OdpowiedzUsuń