sobota, 20 sierpnia 2016

Cece of Sweden, Prevent Hair Loss, ampułki do skóry głowy.



Moje wypadanie włosów jest ciężkie do opanowanie jednak z doświadczenia wiem, że mimo małej skuteczności różnego rodzaju środków, witamin to jednak trzeba o włosy bardzo dbać, wszelkimi sposobami. Nie używam środka, który wg dermatologów jest uniwersalny na każde łysienie - minoxidil,  staram się stosować ampułki, szampony, wcierki, odżywki bez tego dodatku, który jest sterydem. 


Kolejnym specyfikiem na mojej liście, który trafił w  moje ręce to Cece of Sweden, Prevent Hair Loss, ampułki do skóry głowy, które otrzymałam w prezencie od koleżanki.




Zużyłam 2 opakowanie i naprawdę pojawiło sie sporo babyhair, na wypadanie nie zadziałało nic.
Wcierałam prawie codziennie tj. po myciu jedna cała miarkę, kolejną dzieliłam na dwa wieczory. Jednak cena trochę odstrasza, myślę ze zestaw z szamponem i odżywka dałby jeszcze lepszy rezultat, jedynym minusem jest cena, zrezygnowałam z CECE na rzecz używania placenty, gdyż jest tańsza. 
Z całego serca polecam, po 2 opakowaniach miałam mnóstwo baby hair, włosy były lśniące i zdrowsze. Myślę, że jeszcze wrócę do nich.

Cena: 99 zł
Skład:

Dostepność: Rossmann




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz