czwartek, 4 lutego 2016

Włosy wypadające...bardziej łysienie niż wypadanie i VICHY DERCOS

Od 5 lat walczę z nadmiernym wypadaniem włosów ( brr jak ja tego zdania nie cierpię) do tej pory
straciłam  połowę moich włosków,  jednak mam cały czas nadzieję, że znajdę przyczynę.
Przeszłam szereg badań, wyszło iż mam hashimoto, więc być może to dziadostwo jest przyczyną,  ale żaden lekarz mi nie potwierdził.

Zdjęcie przedstawia moje włosy po myciu bez czesania!!!!


Niestety jestem posiadaczką łzs i jak na samym początku świetnie sobie radził stieprox
                                             tak teraz nie pomaga

Aktualnie używam szamponu Vichy i sławnej wcierki Janar.
VICHY DERCOS Szampon zwalczający łupież tłusty zlikwidował moja łuskę aż w około 80%, uważam to za małe zwycięstwo a oto mój mały wybawca
 skład:  AQUA / WATER - SODIUM LAURETH SULFATE - COCO-BETAINE - CETYL ALCOHOL - HYDROXYSTEARYL CETYL ETHER - CARBOMER - CI 19140 / YELLOW 5 - CITRIC ACID - DIMETHICONE - 2-OLEAMIDO-1,3-OCTADECANEDIOL - PPG-5-CETETH-20 - PROPYLENE GLYCOL - SALICYLIC ACID - SELENIUM SULFIDE - SODIUM CHLORIDE - SODIUM HYDROXIDE - SODIUM HYPOCHLORITE - PARFUM / FRAGRANCE

Uważam że pomógł mi a dwusiarczek selenu  oraz Cohesyl™ - cement międzykomórkowy, który atakuje i eliminuje nawet najbardziej uporczywy łupież. Cena szamponu jest wysoka, ale warto po tylu próbach, łuska cały czas „rozrastała się na głowie“ a tu niespodzianka.


Jantar natomiast wspomaga wzrost i zagęszczenie włosów, jednak strasznie je przetłuszcza dlatego używam na drugi dzień po myciu w sumie to 3-4 razy w tygodniu i efekty moża zauważyć.



Od wewnątrz stosuje Solgar formuła włosy, skóra, paznokcie ze sławnym MSM.
Siarka MSM pozyskiwana jest z sosny, bierze udział w syntezie keratyny i kolagenu przez co ma wpływ na elastyczność i zdrowie skóry, włosów i paznokci.

Suplementem Solgar kupiony na dozie, dość dawno więc nie pamiętam ile płaciłam, łykam jedną tabletkę dwa razy dziennie już 3 miesiąc i rezultaty
paznokcie niezmiennie łamliwe,
skóra  nie zauważyłam zmian,
włosy pojawiły się baby hair, szybciej rosną jednak na wypadanie wpływu nie odnotowałam,
W dniu dzisiejszym wygranym jest szampon Vichy jednak.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz