środa, 10 lutego 2016

mam i ja yankee candle - elektryczny zapach … cudeńko

Wybrałam zapach czysta bawełna „Clean Cotton“, który wg mnie tworzy w domu taka oazę czystości, bieli, pachnie jak wysprzątane mieszkanie przed świętami :) umyte podłogi, okna świeżo wyprane firanki i.. i raczej wątpię aby komuś nie podobał się taki zapach, jest bezpieczny bo kto by nie chciał mieć w domu zapachu czystości.

 


producent mówi:


Clean Cotton odświeżacz powietrza elektryczne wychwytuje zapachy suszonymi arkuszach bawełny w połączeniu z zielonymi nutami, białych kwiatów i odrobiną cytryny. Ten plug-in elektryczny odświeżacz powietrza z pewnością wprowadzą świeżość wielkich zewnątrz do domu, wkład odświeżacz powietrza daje do 6 tygodni (zobaczymy).

mówię ja:


Zapach nie jest męczący zbyt intensywny, chciałbym żeby w moim domu pachniało tak zawsze. Wkład z bazą kosztował mnie w sklepie stacjonarnym w Szczecinie 49zł. Baza wygląda jak miniaturowa lampka nocna ... sweet.
Zapach umieściłam na korytarzu przy wejściu jednak w całym mieszkaniu jest wyczuwalny,wcześniej używałam zapachów naszych drogeryjnych i zapach był zdecydowanie słabszy. Na moich 60 m2 sprawdza się doskonale.














Zapach przypomina mi trochę AJAX o zapachu mydła marsylskiego.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz