piątek, 5 maja 2017

Receptury Agafii maseczka do włosów DROŻDŻOWA CZY JAJECZNA

DROŻDŻOWA maseczka do włosów Receptury Agafii wspomagająca porost włosów.


Maska wzmacnia włosy i przyspiesza ich wzrost, regeneruje włosy i zapobiega ich nadmiernemu wypadaniu.

SKŁADNIKI:
Piwne drożdże  Wnikają w strukturę włosów, wzmacniają ich metabolizm, przyśpieszając przy tym ich wzrost.
Sok z brzozy (Betula Alba) sprzymierzeniec w walce z problemami skóry głowy i włosów, takimi jak: wypadanie, brak puszystości, osłabione cebulki.
Oman Wielki (Inula Helenium Extract) - wspomaga regenerację podrażnień, działa przeciwzapalnie, kojąco i antyseptycznie.
Mącznica lekarska (Arctostaphylos Uva Ursi Extract) - regeneruje stany zapalne, działa bakteriobójczo.
Ostropest plamisty (Silybum Marianum Extract) - wzmacnia cebulki włosowe, poprawia budowę włosów, zapobiega ich rozdwajaniu i łamliwości.

Oleje zimnotłoczone:
Olej z kiełków pszenicy (Triticum Vulgare Germ Oil) - zawiera wysoką zawartość witaminy E, nie obciąża włosów.
Olej z nasion białej porzeczki (Ribes Aureum Seed Oil) - wykazuje działanie odżywcze.
Olej z szyszki syberyjskiej (Pinus Sibirica Cone Oil) - pomocny w walce z łupieżem, reguluje gospodarkę tłuszczową skóry głowy.
Olej z dzikiej róży (Rosa Canina Friut Oil) - poprawia elastycznośc włosów poprzez dostarczenie im  nienasyconych kwasów tłuszczowych.

Stosowałam ją prawie po każdym myciu włosów,  raz na tydzień/ półtora myłam włosy szamponem oczyszczającym i wtedy nie nakładałam maski. Nakładałam na włosy i skalp na 10-15 min. czasami na 5min. Zużyłam  półtora opakowanie i mogę powiedzieć, że włosy stały się zdrowsze i pojawiło się dużo baby hair. Mam problemy z łojotokiem jednak maska nie spowodowała obciążenia włosów ani przetłuszczania. Na pewno wrócę do niej nie raz, jest genialna. Spełnia się wszystko co obiecuję producent czyli y stymuluje porost włosów wzmacnia i odżywiają włosy.

Można ja kupić w internecie za około 10 zł.






Receptury Agafii - JAJECZNA maseczka do włosów

Maska do włosów Agafii z proteinami jajecznymi, które intensywnie odżywiają włosy. Cebulki po użyciu maski są wzmocnione. Zmniejsza się przetłuszczanie włosów i odzyskują one swoja elastyczność.

 

SKŁADNIKI:
Proteiny jajeczne (Hydrolyzed Egg Protein) - intensywne odżywienie włosów i skóry głowy.
Żytni słód (Malt) - niezastąpione źródło mikroelementów wykazujące działanie regenerujące.
Sok z brzozy (Betula Alba) - pomaga w problemach z włosami, takimi jak wypadanie, brak puszystości, osłabione cebulki.
Szałwia lekarska (Salvia Officinalis) - domyka łuski włosów, dzięki czemu wygładza je. Zmniejsza przetłuszczanie się skóry głowy.
Malina Moroszka (Rubus Chamaemorus) - wzmacnia osłabione włosy, regeneruje włosy uszkodzone, przywraca ich elastyczność.
Różeniec górski (Rhodiola Rosea) - nawilża, wzmacnia i wygładza włosy.
Maska nadaje włosom blask, ułatwia rozczesywanie, silnie odżywia włosy.

Oleje zimnotłoczone:
Olej z rokitnika zwyczajnego (Hippophae Rhamnoides) - Zapobiega wypadaniu włosów. Pomaga w walce z łupieżem i zapobiega jego ponownemu powstawaniu. Nadaje włosom blasku.
Olej z dyni (Cucurbita Pepo) - zapobiega nadmiernej utracie wody przez włosy. Zmiękcza i wygładza włosy i skórę głowy.
Olej z orzechów leszczyny pospolitej (Corylus Avellana Seed) - ma działanie przeciwbakteryjne. Pobudza wzrost włosów, nadaje im puszystości i blasku.

 Stosowałam ją podobnie jak maskę drożdżową czyli prawi po każdym myciu, nakładałam na włosy i skalp na 10-15 min.  jednak nie zrobiła na mnie takiego wrażenie jak drożdżowa. Nie pojawiły baby hair, nie wygładziła włosów, rozczesywania też nie ułatwiała, niestety średnia, włosy miałam po niej sztywne i raczej nie wrócę do niej.

Zapłaciłam za nią 8 zł.



Podsumowując to maseczka DROŻDZOWA jest niesamowita, nie powoduje większego wypadania,  pojawiły się baby hair, nie powodowała wzmożenia łojotoku cóż więcej trzeba, wrócę do niej szybko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz