wtorek, 4 kwietnia 2017

Keratolityczny szampon dermatologiczny - Oillan med kontra Paraderm salic


Moje swędzenie i łzs nie ustępuje cały czas szukam jakiegoś specyfiku, który pomoże mi zlikwidować okropne skutki łzs lub choć je zminimalizować. Nie mogę używać lakierów, pianek do włosów bo powoduje to większe objawy, boję się, ze jak nie umyję włosów jeden dzień widać łzs i czuje się blee.
Mam nadzieje, że w końcu znajdę produkt, który pomoże mi w walce z tym dziadostwem.
Pani w aptece poleciła mi Keratolityczny szampon dermatologiczny  Oillan med  w składzie 10% mocznika (łojotokowa, swędząca, łuszcząca się skóra głowy, z objawami łupieżu, łojotokowe zapalenie skóry),
specyfikacja:

  • skutecznie oczyszcza skórę głowy i włosy, normalizuje proces złuszczania naskórka
    reguluje wydzielanie sebum i niweluje swędzenie skóry
    łagodzi podrażnienia
  • intensywnie nawilża, zapobiegając przesuszeniu naskórka
    nie przesusza, ani nie przetłuszcza włosów i skóry głowy


moja opinia:
Skóra głowy jest fajnie oczyszczona, zauważyłam troszkę większe wypadanie, jednak włosy się szybko przetłuszczają i na drugi dzień po umyci swędzi głowa, ale od czasu do czasu myje nim włosy bo są puszyste i takie..... czyste. Ogólnie szału nie ma, jednak fajnie oczyszcza skórę głowy.




Składniki aktywne: mocznik, kwas salicylowy, czynnik przeciwgrzybiczo-przeciwbakteryjny, ekstrakt z cytryny, ekstrakt z ananasa, olej z pestek winogron.
Aqua, Urea, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Chloride, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Glycerin, Undecylenamidopropyltrimonium Methosulfate, Passiflora Edulis Fruit Extract, Saccharum Officinarum Extract, Panthenol, Glycereth-7 Caprylate/Caprate, Citrus Medica Limonum Extract, Salicylic Acid, Propylene Glycol, Ananas Sativus Extract, Vitis Vinifera Extract, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, PEG-12 Dimethicone, Sodium Lactate, Sodium Benzoate, Tocopherol, Potassium Sorbate, Lactic Acid.


Paraderm salic
szampon keratolityczny z kwasem salicylowym (3%) i ichtiolem
to drugi szampon przeznaczony do oczyszczenia skóry głowy.
Szampon przeznaczony jest do pielęgnacji owłosionej skóry głowy osób z łupieżem, łojotokiem a także dla osób ze skłonnością do łuszczycy.

specyfikacja:

  • Wygładza i regeneruje łuszczącą się skórę głowy.
  • Wykazuje intensywne mikrozłuszczenie oraz eliminuje nadmierne rogowacenie naskórka.  
  • Redukuje swędzenie i łuskę oraz posiada doskonałe właściwości myjące. 
 
 
 moja opinia:
nie nie nie, włosy po nim leciały jak liście jesienią, oczyszcza słabiutko po myciu na drugi dzień włosy były tłuste, niestety nie ma nic co by było na plus, no może to, że zapłaciłam za niego 17 zł.


Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide MEA, Laureth-9, Sodium Chloride, Salicylic Acid, Triethanolamine, Alcohol Denat., Sodium Shale Oil Sulfonate, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz