wtorek, 1 marca 2016

Planeta Organica - CZARNA MAROKAŃSKA MYDLĄCA SIĘ glina do włosów i ciała RECENZJA

Glinę kupiłam przede wszystkim do włosów, jednak przy moich wypadających włosach nie sprawdziła się gdyż ciężko mi było ją zmyć, a raczej nie przemęczam włosów wcieraniem i tarciem poza tym włosy szybko przetłuszczały się po umyciu zazwyczaj myję co 3 dni, po glinie na drugi dzień były tłuste.

 Najlepiej sprawdziła się do kąpieli, nakładałam ja na szorstką gąbkę po takiej kąpieli czułam się czyściutka, ciało było delikatne ujędrnione mięciutkie  REWELACJA.  Stosowanym  ją na twarz, jednak nie oczyszcza zbytnio, po przetarciu twarzy wacikiem nawilżonym tonikiem był porządnie zanieczyszczony.






Glinka jest gęsta, pieni się tak sobie, zapach ziołowy specyficzny.  


Główne cechy: posiada właściwości zmiękczające, normalizujące proces wydzielania sebum, kojące, likwiduje zanieczyszczenia, wygładza i ujędrnia. Jest naturalna w 100 % - nie zawiera substancji chemicznych, drażniących ani zapachowych. Dzięki temu glinka może być stosowana w pielęgnacji skóry wrażliwej, płytko unaczynionej oraz skłonnej do alergii. Hypoalergiczna i niezwykle delikatna nawet dla szczególnie wrażliwej skóry.

Jest przeznaczona do każdego rodzaju skóry, a w szczególności rekomendowana dla skóry tłustej.

oprócz gliny w składzie możemy znaleźć

skład:

Skad: Aqua (water),  (black MoGhassoul Clayroccan clay ghassoulite), Organic Olea Europaea Fruit Oil (organic olive oil, black), Organic Eucaliptus Globulus Leaf Oil (organic eucalyptus oil), Myroxylon Balsamum Oil (oil balsam tree), Citrus Aurantium Peel Oil (orange oil), Argania Spinosa Kernel Oil (argan oil), Juniperus Communis Extract (extract juniper); Sorbitol, Sodium Cocoyl Isethionate, Potassium Olivate, Potassium Laurate, Parfum (perfume), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

 

 




reasumując na pewno kupię ja do mycia ciała a włosy no cóż szukam dalej...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz