czwartek, 10 marca 2016

Ziaja Med Szampon łagodzący Kuracja Przeciwświądowa, Ziaja De - Makijaż Mleczko micelarne uniwersalne, Kneipp Na Dobranoc płyn do kąpieli - BUBLE KOSMETYCZNE

 

 

Pierwsze miejsce wśród moich bubli niewątpliwie zajmuje szampon Ziaja Med, Szampon łagodzący Kuracja Przeciwświądowa – podobno eliminuje skutki świądu – swędzenie, podrażnienie, mrowienie. Reguluje złuszczanie naskórka i równoważy florę bakteryjną. Utrzymuje długotrwałe nawilżenie i ochronę skóry i włosów. 

Mam wyjątkowe kłopoty z włosami wypadnie, łzs, porowatość. Bardzo trudno jest mi doprowadzić włosy do stanu w miarę normalnego. Sięgnęłam po ten szampon gdyż sytuacja na głowie z łuszczeniem w miarę się ustabilizowała pozostało jednak swędzenie (okropność). I już po pierwszym myciu pojawił mi się łupież z podwojoną siłą, umyłam jeszcze raz ( sama nie wiem po co) i apogeum w swędzeniu i łuszczeniu nigdy więcej nie tknę go. Jeżeli chodzi o świeżość to na drugi dzień włosy były do mycia. Jeżeli ktoś ma problemy ze skóra głowy to nie polecam za duże ryzyko.

 

 

Ziaja, De - Makijaż, Mleczko micelarne uniwersalne to drugi z laureatów bubli.

Zmywa makijaż ale nie do końca, mimo precyzyjnego zastosowani i zużycia mnóstwo wacików. Dodam, iż rzadko nakładam kilku warstw makijażu, czyli podkład korektor, puder itd. I co ważne szczypie w oczy. Cena to około 10 zł, więc jest tani, jest jeden plus o dziwo na długo starcza.






 

Kneipp, Na Dobranoc płyn do kąpieli  

Kupiłam bo naczytałam się pozytywnych opinii i miła byc naturalny tak mi się wydawało a tu niespodzianka w składzie Sodium Laureth Sulfate. Płyn wygląda jak atrament i jeżeli chodzi o działanie to ...mmm.. przeciętniacha, zapach ładny ale nie powalający i słaby. Cóż więcej można o nim napisać no właśnie NIC.

 




 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz